Słowniczek Designera

Wyszukiwanie

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Wszystkie | Najnowsze | # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Znaleziona ilość terminów: 6
Marka
symbol reprezentujący osobę lub firmę (logo, hasło), osiągnięcie równowagi między tożsamością a wizerunkiem marki, marka jest subiektywnym postrzeganiem wartości opartym na sumie doświadczeń jednostki z produktem lub firmą, ostatecznie wpływającym na jej nastawienie i decyzje konsumenckie

Marketing afiliacyjny
prowizja za polecanie produktu, linki partnerskie

Marketing szeptany
suma wszystkich komentarzy na temat danego produktu, wygłoszonych przez ludzi w danym okresie czasu. Po więcej informacji zapraszam do artukułu: Czym jest marketing szeptany? Jak go wykorzystać w promocji własnego produktu?

Minimalnie satysfakcjonujący produkt (MVP)
najmniejszy produkt o ograniczonej funkcjonalności, który ma generować wstępną sprzedaż

Myślenie dywergentne
nieoceniające, nie analizujące, wykraczające poza schematy

Myślenie konwergentne
relacjonowanie faktów, ocen, preferencji, myślenie analityczne
Przewiń do góry